۱۳۹۰ آذر ۲۷, یکشنبه

حضور در انتخابات تاییدی بر سرکوب های حکومت است


علیرغم تمام نظرات کارشناسان و منتقدان مسائل سیاسی باید گفت که حضور در انتخابات مجلس این دوره تایید ی است بر تمامی سرکوب ها ی سال های گذشته ، چرا که نه تنها اصلاحی در امور انتخابات صورت نگرفته  بلکه  در این دوره  پاستوریزا سیون کردن نماینده ها بیشتر و بیشتر شده است . شاید عده ای را برای حفظ کردن ظاهر از اصلاح طلبان که طرفدار حکومت هستند را به میدان بیاورند و سر وصدایی را به پا کنند و نشان دهند که آزادی انتخابات به صورت کامل برگزار شده است ولی نباید باور کرد که این مار خوش خط و خال برای مردم خود کاری را انجام دهد که خلاف نفع خود باشد .
بسیاری از افراد حرف ها و حرف ها زدند اما باید گفت در یک کلام فقط شرکت نکردن در چند دوره از انتخابات شاید گامی باشد برای برداشتن اصلاحات اساسی .
در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 کسانی که تا به حال رای نداده بودند رای دادند به امید اینکه شاید اصلاحی در این سرنوشت انجام شود ولی متاسفانه نشد .اما در همان موقع اگر به جای این همه سرو صدا و طرفداری از این و یا آن نماینده مردم شرکت نمی کردند هیچ گاه این حرف به میان نمی آمد که انتخابات سال 88 مهر تایید ی است بربودن این نظام .
بسیاری دستگیر شدند بسیاری هم کشته اما نتیجه ای که حاصل شد فقط همین تلفات بود شاید که البته امیدوارم باشد این ابتدای همان راه بزرگ باشد ولی .....
اگر بخواهم بی پرده سخن بگویم باید آخوند از حکومت حذف شود تا شاید پنجره ی امیدی رو به فردا باز شود ولی حضور در این انتخابات پر اشتباه ترین حضور خواهد بود اگر هم اصلاح طلبان از آن حمایت کنند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر