۱۳۹۲ مرداد ۲۲, سه‌شنبه

اعتصاب درمان رضا شهابی در پی بی توجهی مسئولان زندان

رضا شهابی فعال کارگری که در حال حاضر دوران محکومیت خود را سپری می کند در پی بی توجهی مسئولان زندان و پزشکان دست به اعتصاب درمان زد . وی که در وضعیت بد جسمانی قرار دارد اما کماکان مسئولان زندان با مرخصی وی موافقت نمی کنند و پزشکان زندان نیز هیچ کمکی جهت پیشرفت حال وی انجام نمی دهند . 
به گزارش تارنمای سودویند این فعال کارگری ،عضو زندانی هیئت مدیره سندیکای اتوبوسرانی تهران و حومه در اعتراض به عدم رسیدگی پزشکی در زندان و عدم اعزام به بیمارستان و برخوردهای زننده پزشک بهداری زندان ؛ دست به اعتصاب درمان زده است.

یکی از هم بندی های آقای شهابی در این رابطه می گوید:

بیش از سه ماه است که آقای شهابی از ناحیه کمر ناحیه سمت چپ دچار بی حسی شدید شده و عدم رسیدگی پزشکی و اعزام به بیمارستان و عدم حضور پزشک متخصص و جراح مغز و اعصاب در زندان و برخورد سیاسی کادر پزشک بهداری زندان اوین ، همراه با رفتار بد خارج از حرفه پزشکی موجب مشکلات بسیاری برای ایشان شده است ."

این منبع نزدیک به آقای شهابی در گفتگو با "سودویند" تاکید کرد : برخورد زشت و زننده همراه با تحقیر زندان بانان و افسر نگهبان های بند 350 در حین مراجعه و برگشت از بهداری نیز واقعا آزار دهنده است و در این تصمیم آقای شهابی بی تاثیر نبوده است.

بنا بر این گزارش آقای رضا شهابی از روز شنبه دست به اعتصاب درمان زده و اعلام کرده هر گونه مشکلی که برای وی ایجاد شود مسئولیت ان با شخص دادستان و مسئولان زندان اوین میباشد.

پیشتر خبرها حاکی از موافقت دادستان با اعزام آقای شهابی به بیمارستان بود که این خبر توسط منابع "سودویند" تکذیب شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر